Nieuwe kennissessie ‘WhatsAppen met de burger, dat moet u doen?!’ op 19 juni 2018

Maakt uw organisatie ook gebruik van WhatsApp voor klantcontacten? Hoe voert u WhatsApp in als onderdeel van uw telefonische dienstverlening? Werkt dat en voor wie dan met name? Waar moet u op letten? Wat zijn nieuwe ontwikkelingen? Wat kan er nog meer?

Voor iedereen, die WhatsApp (meer) wil gaan inzetten in de (telefonische) dienstverlening is er de Kennissessie ‘WhatsAppen met de burger, dat moet u doen?!’, georganiseerd door het team 14+ van VNG Realisatie. De kennissessie vindt plaats op dinsdag 19 juni bij in de Jaarbeurs te Utrecht. Op het programma staan:

  • Korte introductie en kennismaking a.d.h.v. het thema
  • Best practices, toolkit en ontwikkelingen rondom WhatsApp-gebruik
  • Stappenplan implementatie en doorontwikkeling

Aanmelden

U kunt zich inschrijven via het aanmeldformulier. Hierop kunt u ook uw dieetwensen voor de lunch aangeven.

Praktische informatie