Kennissessies GT/14+

Telefoniemedewerker van de toekomst

Van medewerker telefonie vandaag naar expert op het gebied van klantcontact morgen? Wat verandert er dan? Welke competenties horen daarbij? En hoe faciliteert u als leidinggevende de ontwikkeling naar telefonie medewerker van de toekomst?

Zijn dit vragen die voor u relevant zijn? Deel en versterk dan uw kennis en inzichten in de Kennissessie Telefoniemedewerker van de toekomst, georganiseerd door het team GT/14+ van VNG Realisatie. De kennissessie vindt plaats op 13 november 2018 09:00 – 17:00 uur bij Seats2Meet in Utrecht.

Telefonie en de kunst van het samenspel (FO-BO)

Is het samenspel tussen front- en backoffice een boost of een belemmering voor telefonisch klantcontact? Wat zijn interessante ervaringen uit de praktijk? Wat kunt u doen om het samenspel tussen front en back office te versterken? Hoe maakt u van dilemma’s en blokkades in samenwerking weer mogelijkheden voor groei en ontwikkeling?

Wilt u mee denken, delen en doen rondom deze thema’s? Kom dan naar de Kennissessie Telefonie en de kunst van het samenspel, georganiseerd door het team GT/14+ van VNG Realisatie. De Kennissessie vindt plaats op 13 december 2018 van 09:00 – 17:00 uur bij Seats2Meet in Utrecht.

Aanmelden kan met het aanmeldformulier