Kennissessie Telefoniemedewerker van de toekomst 15 mei 2018 in Utrecht

Van medewerker telefonie vandaag naar expert op het gebied van klantcontact morgen? Wat verandert er dan? Welke competenties horen daarbij? En hoe faciliteer je als leidinggevende de ontwikkeling naar telefoniemedewerker van de toekomst?

Bent u werkzaam bij de gemeente als medewerker telefonie en zijn dit vragen, die voor u relevant zijn? Deel en versterk dan uw kennis en inzichten in de Kennissessie Telefoniemedewerker van de toekomst, georganiseerd door het team GT/14+ van VNG Realisatie.

Op het programma staan:

  • Korte introductie en kennismaking a.d.h.v. het thema
  • Welke ontwikkelingen komen op je af?
  • Co-creëren van het profiel expert klantcontact en de bijbehorende toekomstige setting
  • Instrumenten voor het faciliteren van en sturen op competentieontwikkeling

Meer informatie en aanmelden
De kennissessie vindt plaats op 15 mei 2018 in de Jaarbeurs in Utrecht.

NB Deze kennissessie is vol, u kunt zich niet meer aanmelden. Mocht u geïnteresseerd zijn, geef dat dan aan ons door via 14nummer@vng.nl. Bij voldoende animo organiseren we een extra sessie. U wordt daarover tijdig op de hoogte gebracht.